Šola v naravi – 5. razred
17. januarja 2024
1. DAN

Na poti do CŠOD – ja smo si v vasi Dolenje Jezero pri Cerknici ogledali maketo našega svetovnega fenomena-Cerkniškega jezera, ki nas je osupnila z vsemi naravnimi pojavi, ki jih premore Cerkniško polje.
Po prihodu v dom smo se najprej okrepčali in po počitku napotili po bližnji okolici doma, ki je prav tako polna naravnih čudes. Hodili smo do velikega naravnega mosta in se nanj tudi povzpeli. Ogledali smo ponorno jamo – Tkalca jamo v katero se steka reka Rak. Vse okrog nas je bilo polno vrtač, izvirov in jam.
Dan smo po super večerji zaključili z nočnim pohodom, ki je bil za večino prva taka izkušnja.
Po vseh teh doživetji se prijetni postelji ni nihče upiral.

2. DAN

Danes smo se po zajtrku peš odpravili do Cerkniškega jezera. Imeli smo srečo saj nas je sonce spremljalo ves dan, pa tudi jezero še ni poniknil v celoti. Ogledali smo si ponorno jamo Karlovico.
Popoldan je ena skupina odnesla ogrizke in olupke na opazovalno mesto v gozdu in postavila kamero. Veliko smo izvedeli o gozdu in bontonu v njem. Druga skupina pa si je ogledala in spoznavala živali v učilnici.
Kasneje smo imeli socialne igre ob katerih smo ponovili in utrdili veliko o medsebojnih odnosih.
Po večerji so sledile elementarne igre na igrišču.
Po zelo aktivnem dnevu se je prilegel počitek.
Uživamo…. 😉

3. DAN

Ko smo že mislili, da smo videli vse lepote Rakovega Škocjana, so nas naši super učitelji doma Rak odpeljali v Zelške jame, kjer izvira reka Rak. Ustavil nas ni niti dež. Povzpeli smo se skozi ozke skale in si ogledali sam izvir. Nato smo na drugi strani vstopili v eno od jam, ki jih premore kraški svet, in si ogledali vse lepote, ki jih jame imajo. Presenetila nas je celo sova.
Sprehodili smo se po malem naravnem mostu, poslušali legendo o zmaju.
Popoldan smo se preizkusili v kurjenju ognja s kresilom, kvačkanju in premagovanju strahu pred določenimi živalmi. Dan smo zaključili s pantomimo in družabnimi igrami.

4. DAN

Danes smo se po slastnem zajtrku odpravili na spuščanje po vrvni žičnici (bolj znana kot zipline). Druga skupina je ustvarjala v domu.
Po kosilu pa smo se preizkusili v streljanju z lokom. Kljub vsem strogim pravilom zaradi varnosti smo se počutili super in tudi puščice so nam letele v želeno smer. Nekateri so med tem zamesil testo za buhteljne, nato pa nabirali veje za taborni ogenj. Skupini sta nato vlogi zamenjali – dokončali smo buhteljne, postavili taborni ogenj, pripravili hrenovke za peko, streljali z lokom.
Po večerji je sledil zabaven del večera. Okrog ognja smo zapeli, zaplesali. Nato smo spekli hrenovke in se posladkali z buhteljni.
Neverjetno, kako poučna in prijetna je lahko šola v naravi!

5. DAN

Še zadnji dan naše šole v naravi… Po zajtrku smo se odpravili v zasnežen gozd po nastavljeno kamero, da smo si kasneje pogledali posnetke. “Ujeli” smo požrešno kuno, dva krokarja, miški in sinice. Ogledali smo si še nekaj zanimivih posnetkov živali izpred let.
Seveda smo pospravili svoje sobe, pakirali in se po kosilu odpravili proti domu.
Vsi se strinjamo, da smo se imeli super in se veliko naučili.